آگهی مناقصه شرکت خدمات کشاورزی برای واگذاری امور خدماتی و پشتیبانی

آگهی مناقصه شرکت خدمات کشاورزی برای واگذاری امور خدماتی و پشتیبانی
آگهی مناقصه شرکت خدمات کشاورزی برای واگذاری امور خدماتی و پشتیبانی
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد انجام امور خدماتی، پشتیبانی و... خود را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد انجام امور خدماتی، پشتیبانی و... خود را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد انجام امور خدماتی، پشتیبانی و... خود را  از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از "دریافت اسناد، ارائه پیشنهاد، بازگشایی نرخ‌های پیشنهادی و ... " در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

1-شماره فراخوان و تاریخ انتشار آگهی مناقصه در سامانه:  2003001612000001 روز یکشنبه مورخه 1403/02/09

2- نام و نشانی مناقصه‌گذار: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین به آدرس قزوین خیابان حافظ، میدان میرعماد قزوینی، جنب مجتمع آموزشی ارشاد اسلامی

3- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از روز یکشنبه مورخه 1403/02/09 لغایت ساعت 19 روز پنجشنبه مورخه 1403/02/13

4- آخرین مهلت ارائه پاکت‌های پیشنهادی-بارگذاری در سامانه بصورت pdf-: تا ساعت 19 روز یکشنبه مورخه 1403/02/23

* لازم به ذکر است پیشنهادات ارسالی باید حداقل یک ماه از تاریخ آخرین روز تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشند.

5- تاریخ گشایش پیشنهادها: روز دوشنبه مورخه 1403/02/24 ساعت 10:30

6- میزان و نوع تضمین فرآیند اجرای کار مبلغ: 1.578.170.652  (یک میلیارد و پانصد و هفتاد و هشت میلیون  و صد و هفتاد هزار و ششصد و پنجاه و دو) ریال که به  دو صورت ضمانتنامه بانکی و یا پرداخت نقدی (فیش واریزی) بحساب شبای شماره 870100004001039706374385 IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام خزانه داری کل از طریق دستور پرداخت ساتنا یا پایا با شناسه واریز 916263500100000000000000000077 قابل ارائه می‌باشد.

7- آدرس و زمان تحویل اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع (الف) علاوه بر بارگذاری در سامانه، می‌بایستی بصورت فیزیکی و در پاکت دربسته و ممهور، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه  1403/02/23 به دبیرخانه کمیسیون معاملات مناقصه‌گذار در آدرس فوق الذکر تحویل و رسید دریافت شود.

ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید ضمن تماس با شماره تلفن 02833349271 به آدرس اینترنتی شرکت www.assc.ir و آدرس  پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات http://iets/mporg.ir نیز مراجعه فرمائید.

- شماره تماس پشتیبانی سامانه 1456 (تماس با دفتر ثبت نام در سامانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به شماره 33241067 – 028

شناسه آگهی: 1703662


پایان رپرتاژ آگهی

https://www.titrqazvin.ir/news/17989

مطالب پیشنهادی از سراسر وب