کارگران و پاکبانان شهرداری محمدیه تجلیل شدند

کارگران و پاکبانان شهرداری محمدیه تجلیل شدند
کارگران و پاکبانان شهرداری محمدیه تجلیل شدند
به مناسبت روز کارگر، کارگران شاغل در بخش های مختلف شهرداری محمدیه در فضایی صمیمی و ساده دورهم جمع شدند و مدیران شهری از آنها به پاس تلاش یک ساله تجلیل کردند.
به مناسبت روز کارگر، کارگران شاغل در بخش های مختلف شهرداری محمدیه در فضایی صمیمی و ساده دورهم جمع شدند و مدیران شهری از آنها به پاس تلاش یک ساله تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، به مناسبت روز کارگر و به بهانه تجلیل از کارگران زحمتکش شهرداری محمدیه به ابتکار اعضای شورا و شهردار محمدیه روز چهارشنبه در مراسمی از پاکبانان، سبزبانان و کارگران جایگاه های CNG محمدیه و مهرگان تجلیل شد.

محمد پیری شهردار خوش فکر و پرتلاش محمدیه با همراهی اعضای شورای این شهر در چند سال اخیر نشان داده در کنار ایده‌های فنی و مهندسی در توسعه و عمران شهری، نگاهی دلسوزانه و تکریمانه نیز به نیروهای زیرمجموعه خود دارد و به همین دلیل در طول سال در مناسبت های مختلف به هر بهانه های گروه‌های مختلف جامعه اعم از فرهنگی، معلم، ورزشکار، قاری قرآن، پیش کسوت، کارگر، پاکبان و سایر نیروهای شاغل در شهرداری را مورد تکریم و تجلیل قرار می دهد.

برنامه‌هایی که توانسته انگیزه نیروها را دوچندان کرده و صمیمیت و مقبولیت بیشتری را در مجموعه شهرداری ایجاد کند تا خدمات بهتری با علاقمندی بیشتر به مردم ارائه شود.

کارگران شهرداری محمدیه و مهرگان در تالار مشاهیر دورهم جمع شدند تا پس از شنیدن سخنان کوتاه امام جمعه محمدیه، فرماندار البرز و رئیس شورای شهر مورد تجلیل قرار گیرند.

مراسمی که نشان داد مدیران شهری هم به تلاش آنها واقفند و به مطالبات آنها نیز اهمیت می دهند به طوری که وقتی دو نفر از کارگران شهرداری با زبان ساده از شهردار خواستند تا موضوع بیمه تکمیلی آنها را مورد توجه و پیگیری قرار دهد این خواسته با روی باز پذیرفته شد و فرخ رئیس شورای شهر نیز از موافقت شورا برای پیگیری و تصویب آن خبر داد.

در این مراسم مصطفی غفوری فرماندار البرز، محسن آخوندی بخشدار محمدیه، محمد پیری شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر محمدی، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه، رییس دادگستری بخش، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام پرضا (ع) شهرستان البرز، فرمانده هان نظامی و انتظامی، حضور داشتند از همه پاکبانان، سبزبانان و کارگران جایگاه های CNG محمدیه و مهرگان تجلیل شد.

در این مراسم حجت الاسلام آقاحسینی، امام جمعه شهر محمدیه ضمن تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه اقتصاد کشور گفت: کار و کارگر در دین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و این افراد مورد احترام و تکریم هستند.

حجت الاسلام آقا حسینی تصریح کرد: از شهردار توانمند و خوبمان و شورای شهر که مراسم تجلیل را تدارک دیدند تشکر می کنیم و امیدواریم این برنامه ها بتواند ضمن تقویت جایگاه تلاشگران شهرداری به افزایش بهره وری آنها در کار هم کمک کند.

وی بیان کرد: کارگران رکن تولید در صنعت و عامل زیبایی و پاگیزگی در شهرها و سلامت شهروندان هستند و همه ما قدردان خدمات ارزشمند شما در مدیریت شهری هستیم.

آقاحسینی تصریح کرد: تلاش شما کارگران برای کسب روزی حلال بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و این برکت موجب زندگی سالم شما شده است.

امام جمعه محمدیه اظهارداشت: گره گشایی از مشکلات کارگران رسالتی همگانی است و این تجلیل انگیره کار را بالا می برد و ما هم باید از کسانی که خالصانه و مجاهدانه کار می کنند تشکر کنیم.

در ادامه از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با اهدای لوح از پاکبانان شهرهای محمدیه و مهرگان تقدیر شد.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/18284

مطالب پیشنهادی از سراسر وب