شهردار قزوین در مسیر تعیین شده حرکت کند‌

شهردار قزوین در مسیر تعیین شده حرکت کند‌
شهردار قزوین در مسیر تعیین شده حرکت کند‌
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با استفاده از ایده ها و نظرات اعضای شوراهای دوره های گذشته و صاحب نظران دلسوز استان به کیفی سازی پروژه های عمرانی کمک شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با استفاده از ایده ها و نظرات اعضای شوراهای دوره های گذشته و صاحب نظران دلسوز استان به کیفی سازی پروژه های عمرانی کمک شده است.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، همزمان با هفته ملی شوراها و روز معلم روز یکشنبه در مراسمی با حضور مهدی صباغ شهردار قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، امیر شفیعی فرمانده لشکر 16 زرهی و سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و مدیران دستگاههای اجرایی و خانواده شهید آتش نشان جواد چگینی فاز سوم محور نسیم شمال به بهره برداری رسید‌. 

علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت: امیدواریم با بهره گیری از ایده و نظر متخصصان بتوانیم کارهای خوبی را در شهر اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: مدیریت ترافیک از اولویت های شورای شهر بوده و یکی از مباحثی که در دستور کار قرار گرفت احداث کمربندی آیت الله باریک بین بود و در هفته های اخیر هم توانستیم ساخت تقاطع غیرهم سطح دفاع مقدس را آغاز کرده و وارد فاز اجرایی کنیم.

فرمانی تصریح کرد: از دیگر سیاست‌های شورای شهر، احداث فاز سوم کمربندی نسیم شمال بود که با همت مدیران استانی به ویژه میراث فرهنگی، شرکت گاز، راهداری و امور مالیاتی عملیات نوسازی با سرعت و در مدت چهار ماه انجام شد.

رئیس شورای شهر قزوین یادآورشد: هرجا با تعامل و همدلی گام برداشتیم شاهد اتفاقات خوبی بودیم و هرجا تک روی دیدیم کارها قفل شد لذا تاکید جدی داریم که پیشرفت کارها نیازمند تعامل و هم فکری است.

فرمانی اضافه کرد: برای پیشبرد امور از شوراهای قبلی هم مشورت گرفتیم تا کارها خوب پیش برود و این رویکرد ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: در بودجه امسال هم پروژه های خوبی پیش بینی شده که لازم است شهردار محترم نیز در مسیر تعیین شده حرکت کند‌.

وی اظهار امیدواری کرد در مدت باقیمانده  از عمر شورا شاهد خدمات بیشتری در سطح شهر قزوین باشیم.

فرمانی از اقتدار و حرکت ارزشمند سپاه در عملیات وعده صادق تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه فاز سوم کمربندی نسیم شمال توسط فرزند شهید آتش نشان جواد چگینی افتتاح شد.

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال و به طول 2400 متر امروز به بهره برداری رسید.

بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس ها و اصلاح آبروهای معبر از اهداف اجرای این پروژه شهری است.

در اجرای این پروژه بیش از 30 هزار مترمکعب خاک برداری، 32 هزار مترمکعب راکفیل ریزی، مقدار 8 هزار مترمکعب بیس تثبیتی و 9 هزار تن آسفالت اجرا شده است.

در این مراسم از 140 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل 25 دستگاه مینی بوس پگاسوس، 18 دستگاه اتوبوس آتروس، 25 دستگاه ون وانا با اعتباری بالغ بر 1200میلیارد ریال نیز بهره برداری شد.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/18394

مطالب پیشنهادی از سراسر وب