پرداخت مطالبات 895 سرمایه گذار شرکت پیش فروش خودرو در قزوین

پرداخت مطالبات 895 سرمایه گذار شرکت پیش فروش خودرو در قزوین
پرداخت مطالبات 895 سرمایه گذار شرکت پیش فروش خودرو در قزوین
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مطالبات 895 سرمایه گذار شرکت رضایت خودروی طراوت نوین با حسابرسی 11 هزار قرارداد به میزان 15 هزار میلیارد ریال به مالباختگان پرداخت شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مطالبات 895 سرمایه گذار شرکت رضایت خودروی طراوت نوین با حسابرسی 11 هزار قرارداد به میزان 15 هزار میلیارد ریال به مالباختگان پرداخت شد.

به گزارش تیتر قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی روز چهارشنبه اظهار کرد: تاکنون 500 میلیارد ریال از مطالبات 895 نفر از سرمایه گذاران شرکت رضایت خودروی طراوت نوین پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین نزدیک به 34 هزار قرارداد منعقد شده که تاکنون 11 هزار قرارداد مورد حسابرسی قرار گرفته و امیدواریم حسابرسی مابقی قرار دادها با حضور 40 کارشناس تا اواخر مهر ماه به پایان برسد.

رجبی تصریح کرد: امروز استان قزوین درگیر ابر چالشی به نام شرکت های خودرویی است و دستگاه قضایی شجاعانه و با اقتدار با تشکیل پرونده در دادسرای مرکز استان، در حال تلاش برای حل این مشکل است.

این مسئول قضایی بیان کرد: در قضیه شرکت‌های خودرویی برخی از افراد با استفاده از تریبون‌هایی که در اختیار دارند، داد و فریاد به راه انداخته و برخی نیز در رسانه‌هایی که در اختیار دارند از ترک فعل صحبت می‌کنند، در حالی که دستگاه قضایی با اقتدار و شجاعت برای حل این معضل با تدبیر و عقلانیت تلاش می کند و از همه مردم و مسوولان تقاضا دارد به صورت جهادی و انقلابی در این زمینه همراه دستگاه قضایی باشند.

دادستان عمومی و قزوین اضافه کرد: با وجود اقدامات و تذکرات صورت گرفته متاسفانه برخی‌ها تلاش می کنند با راه‌اندازی تجمعات مختلف دستگاه قضایی را مورد آماج قرار دهند.

وی تصریح کرد: در این برهه های حساس باید با همدلی در کنار هم باشیم و با قلم و تریبون‌هایی که در اختیار داریم، ضمن تبیین موضوع، مردم را توجیه کنیم تا با مجموعه قضایی استان همکاری کنند.

رجبی با بیان اینکه از طریق رسانه‌ها به سرمایه‌گذاران کلان اخطار داده‌ایم که سودهای کلان را عودت دهند، گفت: در صورت اقدام داوطلبانه جهت اعاده سودهای دریافتی، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل نخواهد شد، اما در غیر اینصورت افراد تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرند.

رجبی با بیان اینکه بازپرس‌های دستگاه قضایی با جدیت، قاطعیت و قدرت این پرونده را جلو می‌برند، گفت: تمام تلاش خدمتگزاران مردم در مجموعه قضایی استان قزوین این است تا این پرونده پیچیده را تا پایان سال به نتیجه برسانیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: همه مطالباتی که تاکنون به بخشی از سرمایه‌گذاران پرداخت شده از منابع دیگر بوده و تاکنون در خصوص اموال توقیفی این شرکت تصمیمی گرفته نشده است.

رجبی با بیان اینکه دستگاه قضایی با اقتدار و با شجاعت کار خود را انجام می‌دهد و کاری به غوغا سالاری دیگران ندارد، یادآور شد: ما در مسیر ولایت و به عنوان فرزند ولایت با اقتدار این مسیر را جلو خواهیم برد و از همه مسئولان، مردم و اصحاب رسانه می‌خواهیم که کمک کنند تا این پرونده تا پایان سال به نتیجه برسد.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/18477

مطالب پیشنهادی از سراسر وب